! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

بُگذار لمس کنم

     بودن هایت را

           سهمِ من و دل

                  چیزی غیر از این دوست داشتن هایِ

                                             یخ زده ی پُر زِ ناامیدی نیست , بابونه !

 

من

بی هیـــــــــچ بهانه ای ,

عاشقی را تنها نسخه ی دردهایمان می بینم

                                                و بس . . .!

 

دست هایت را به من بده;

خسته ام از این هست هایِ اجباری ...

دردهایِ اختیاری . . .

بود هایِ تکراری . . .

مَن هایِ بی خیالی

تو , هایِ رویایی

مایِ , سراسر پوچ و خالی !!!

 

.......        

    خسته ام از نشستن ,

                    بیا کمی پرواز کنیم !

 

                                     (بی نشان)

 

 

دوستت دارم ,نوشــــــــــــــــــت !

+ تو را آرزو نخواهم کرد ; هیـــــــــچ وقت ! تو را لحظه ای می خواهم که خود بیایی , بی آرزوهایِ کوثر ...(!)

+ باز هم خیره به من نگاه کن , میخواهم غرق شوم در ایــــــــــن همه تو ! ایــــــــن همه عشق ! ایـــــــن همه خیـــــــال!

+ بذار یه بار هم شده , آرزوهام , فقط یه آرزو نَمونن ! فقط یه بار! فقط همیـــــــن بار (!)

+ این بار تو سیب را بچین *آدم* ; بُگذار از اینجا هم تبعیــــد شویم ! تنها ما می می شویم و ما !

+ دوستت دارم هایِ صورتیهِ صووووووورتیه . . . بی حاشیه!

 

 

 درِ گوشی , نوشت :!

- باورم شده است ; من , اتفاقی ام که نباید هیــــچ گاه می اُفتاد !

- تجربه هات رو بذار درِ کوزه , و با آبش قرصِ اعصابتو بخور عزیزکم !

- شُجاعت اینه , که تو موقعیتِ خطرناک... بتونی فَرار کنی !(بهله!)

- چه بگویم که نباشد رُفقا تکراری ؟!(هوووم؟)

 

 

من و یادِ تو , پـــــــیــــــــــــوند نازنینم :

گاه می گویم که :

* بنالم زِ پریشانیِ حالم ! *

باز , گویم که :

* عیان است , چه حاجت به بیانم ؟ *

                                       هااا , ماه بانو ؟!

                                                        (کسی نوشته , که نمیدونم کیه!)

 

                         

                                من و .... تو و .... یه عاااااااااالمه , خاطره هایِ صورتی!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.